كانون فرهنگی محبین آل یاسین (ع)

كانون فرهنگی محبین آل یاسین (ع)
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
مدیرعامل موسسه خیریه کوثر ولایت گردکوه مهریز گفت:مردم نوع دوست این روستا در طول سال گذشته طی دو مرحله با حضور در پایگاه انتقال خون این موسسه در اقدامی خداپسندانه 100 واحد خون خود را به همنوعان خود اهدا نمودند.

 مدیرعامل موسسه خیریه کوثر ولایت گردکوه مهریز گفت:مردم نوع دوست این روستا با حضور در پایگاه انتقال خون این موسسه در اقدامی خداپسندانه 100 واحد خون خود را به همنوعان خود اهدا نمودند.
غلامرضا محسنی در گفتگو با خبرنگار مهریزآنلاین افزود:با برپایی پایگاه انتقال خون سیار سازمان انتقال خون استان یزد در محل موسسه خیریه کوثر ولایت گردکوه كه از ساعت 9 صبح تا 13 ادامه داشت با استقبال خوب مردم روستا مواجه شد .
به گفته وی در این میان اعضای پایگاه انتقال خون سیار  سازمان انتقال خون استان یزد نیز با حضور چشم گیر خود در این امر خداپسندانه گامی موثر در خدمت داوطلبانه و بشردوستانه خود برداشتند.

محسنی با اشاره به تاثیرگذار بودن این امر خداپسندانه بر جسم و روح اهداكنندگان ،خاطرنشان كرد كه استقبال خوب مردم روستا انگیزه ای برای تداوم این امر خداپسندانه در مجموعه فعالیتهای موسسه است.

وی افزود:طی سالهای گذشته موسسه خیریه کوثر ولایت با برگزاری  برنامه  اهدای خون تنها مجری این امر شایسته در سطح روستاهای شهرستان بوده است و تاکنون موفق به اجرای ده مرحله اهدای خون در این روستا شده است.



نظرات شما عزیزان:

من نه منم
ساعت20:04---1 ارديبهشت 1391
با سلام و خسته نباشید انشائ الله مشکلی که برای مطلب نزدن زمان معینی که داشتید حل شده باشه راستی بعد از مدتی که نبودید خوب به میدون اومدید دست مریزاد به خاطر زحماتی که کانون 1 میکشه واقعا گل کاشتید . فقط کانون2 را نمیبینم نکنه .... ازش خواهش می کنم اگر (البته حدس می زنم)کدورتی هم پیش امده تو این سال جدید کنار بگذاره و ما را از مطالب واقعا تکون دهنده و جالبش محروم نکنه اگر دلیل دیگه ای هم داره خواهشا شفاف سازی کنید شاید مابتونیم راهکار بدیم ====================================== سلام و ممنون بله. خدا رو شکر اوضاع داره بهتر میشه. در مورد کانون2 هم خیالتون راحت باشه. نه! هیچ کدورتی نیست. در وبلاگ جدید هنوز برای ایشون امکان نویسندگی ایجاد نشده، به محض ارائه برخی مشخصات از سوی ایشون، باز از ایشون استفاده می کنیم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 1 ارديبهشت 1391 ] [ 12:34 ] [ کانون 1 ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ کانون فرهنگی محبین آل یاسین (ع)، مسجد صاحب الزمان(عج) گردکوه مهریز
امکانات وب
  • گریزون
  • تپل خان